spaar

ADVIESGESPREK AANVRAGEN?

Neem direct contact met ons op: 071-8200357

Handige tips voor het verzenden

Hoe verstuur jij je zorgvuldig gemaakte producten? Gebruik je een standaard doos of envelop? Of een zelf ontworpen verpakking met je mooi uitgewerkte eigen branding? Of misschien wel iets daar tussenin?
Je hebt natuurlijk maar één keer de kans om een eerste indruk te maken. En dat begint bij de buitenkant van je pakket. Een mooi en verzorgd pakket bezorgt een glimlach bij de ontvanger. Ga zelf maar eens na: hoe positief verrast ben jij als de post,- of pakketbezorger je een prachtig uitziend pakket overhandigt? Dat is toch écht een feestje?! Zo maak je van een klant een fan! Een fan die misschien nog eens terugkomt in je shop. En zeker zo belangrijk… zijn of haar ervaringen deelt met familie en vrienden.
Allereerst moet je verzending netjes geadresseerd én gefrankeerd zijn. Dit kan je bijvoorbeeld handig op één label doen. Dat ziet er dan direct professioneel uit natuurlijk. Zo houd je voldoende ruimte over om een saaie doos op te leuken met bijvoorbeeld pakpapier, stempels, teksten, stickers of andere creatieve uitingen die passen bij jou!
De binnenkant van een pakket verdient ook aandacht. Denk aan mooi vloeipapier om je producten of een handgeschreven briefje. Deze kleine dingen geven de ontvanger het feestelijke gevoel van het openmaken van een cadeautje.
En de kracht van een handgeschreven kaartje: bedank je klant voor zijn of haar bestelling. Extra tip; vraag je klant op zo’n kaartje direct of hij/zij een review op facebook of op de site wil achterlaten. Een klant die reclame voor jou maakt is natuurlijk de beste reclame die er is.
Kortom: maak van jouw verzending een manier om positief op te vallen. Ook al stuurt men het product terug. Je klanten hebben in ieder geval de fijne ervaring van het openmaken van de verpakking en dat wordt onthouden.