Referenties

Webshop opladervoorsamsung.nl

De eigenaar van deze webshop verzendt een 60 tal zendingen per week. Door de groei worden de portokosten een belangrijk onderdeel van de kosten. De eigenaar Engin vertelt : “ Ik ben begonnen met plakken van postzegels op mijn zendingen. Per maand gingen er wel een aantal rollen postzegels door heen. Dan lopen de kosten snel op! Bij het zoeken naar alternatieven viel mijn oog op de website www.portokostenbesparen.nl. Na het invullen van het contactformulier werd ik direct gebeld door één van de medewerkers van portokostenbesparen.nl. Met het beantwoorden van een aantal gerichte vragen over aantallen en de huidige wijze van verzenden zijn ze aan de slag gegaan en presenteerde een analyse van mijn portokosten. Door de kennis van de markt kwamen ze met een verzendoplossing waar ik zelf nooit aan gedacht. Wat ik wel direct heb ontdekt is dat ik vanaf dat moment ruim 10% bespaar op mijn portokosten. Die besparing kan ik nu weer inzetten voor mijn marketing.

Wat mij bijzonder aanspreekt is de persoonlijke benadering van deze club. Toen ik problemen had met het elektronisch aanmelden van mijn partijen, was 1 telefoontje genoeg. Op afstand keken de mensen van portokostenbesparen.nl mee en verhielpen het probleem”.

Scootmobielhulpdienst.nl

Sinds de start in 2006 hebben inmiddels meer dan 60.000 gebruikers van scootmobielen gebruik gemaakt van de diensten van Scootmobiel Hulpdienst. Met ruim 1000 gespecialiseerde hulpverleners bieden zij 24 uur per dag en 7 dagen per week hulp bij pech onderweg. Naast snelle hulp bij pech, vakkundige reparatie, onderhoud en gunstige verzekeringen bieden wij u ook rijvaardigheidstrainingen, aankoopkeuringen, huur en vakantievervoer.
Eigenaar Emile zag de afgelopen jaren zijn kosten voor het verzenden alleen maar stijgen. “natuurlijk ben je blij dat je meer klanten kan bedienen. Aangezien we veel communiceren met onze klanten groeiden de portkosten ook. Ik heb toen een analyse laten maken van kosten door www.portokostenbesparen.nl. Toen ik de analyse kreeg schrok ik in eerste instantie geweldig. Had ik nou jaren teveel betaald? Waarom had ik de oplossing niet zelf gezien?
Al snel bleek voor mij dat adviseren over verzendkosten ook een vak is. Ik was snel om toen ik voorgespiegeld kreeg dat ik 15% kon besparen. Ik had wel dat ik het eerst moest zien voordat ik het echt geloofde!

Ik kan alleen maar zeggen dat ik dit veel eerder had moeten doen. Bij de nieuwe manier van werken werd ik van A tot Z begeleid. Wat fijn, dat je iemand gewoon kan bellen als iets niet lukt! Ik ben blij met deze professionele partij. Top partij!

Hairoright.nl

O’right is een onderneming die natuurlijke haarverzorging producten verkoopt. Deze producten kenmerken zich door milieuvriendelijkheid, ecologisch, recoffee, recyclebaar, organisch en proefdiervrij. Voor deze ondernemer heeft portokostenbesparen.nl een analyse gemaakt waarbij zowel naar prijs, de kwaliteit van de verzenddozen als de meest groene verzendpartij. Complicerende factor was het breekbare gehalte van de zendingen. Ons advies ging verder dan alleen de prijs. In samenspraak met O’right is ook gekeken naar de verzendverpakking.

“Wat is het lastig om tussen al die partijen de juiste te kiezen. De ene partij doet zich nog beter voor dan de andere. Portokostenbesparen.nl wilde van mij de aantallen weten, welke verpakking ik gebruikte en wat ik van een leverancier verwachtte. Na een week kwamen ze met een gedegen vergelijking en advies” aldus de ondernemer

“Het prettige is dat de mensen van portokostenbesparen.nl weten waar ze het over hebben. Na mijn beslissing hebben ze de overgang begeleid naar de nieuwe leverancier” Na drie maanden kan ik zeggen dat ik geen spijt van heb! Het verzendsysteem is duidelijk, de prijzen kloppen en het allerbelangrijkste: ik heb weinig uitval! Ik ben er blij mee!”

Benieuwd hoeveel u kunt besparen?

Met een minimum van uw tijd behaalt u maximaal voordeel!